Dags för ny dator

Nu är min stackars dator snart oanvändbar. Den har sedan tidigare varit trasig i ena fästet till skärmen och nu har båda släppt. Jag måste alltså hålla i skärmen med ena handen och skriva med den andra, vilket inte går särskilt snabbt. Det knepiga är dock att skärmen fortfande funkar(som tur är), hur tusan det nu kommer sig. Såhär kan jag väl inte ha det? tycker ni de? näää tänkte väl det! Så skänk mig en ny dator snarast, tack på förhand :)
Nu håller jag på att överföra massa bilder och skolarbeten på bärbara hårddisken, utifall skärmen lägger av. Tar dock onödigt lång tid då jag fastnar vid vissa bilder ibland.


Bilden är tagen för ett skolarbete förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0