Home!

Ja då var jag hemma igen då. Blev vist inge mer bloggande i Sthlm, men jag gick mest bara på stan under dagarna och hade inte med mig kameran heller så det fanns inte så mycket kul att blogga om.
Lyckades faktiskt hålla tillbaka lite med shoppingen, eller ah med det menar jag att jag inte köpta allt jag ville ha. Visar nog vad jag köpte imorgon.
Kan ju lägga till att jag även hittade massor åt en viss pingla som snart blir 19, men beslutsångesten blev för stor så det återstår att se vad det blir ;)

Igår kväll gick vi på Alice i underlandet, gillade den massor! häftigt att den var i 3D dessutom. Jag och Jenny konstaterade i alla fall att Johnny Depp är grymt het hur "ful" han än är i vissa filmer. Som i denna, med orange fult hår, buskiga stora ögonbryn och stora mörka ringar runt ögonen.

                                      

                                       Mumms va?! ;) hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0