Sick

Vaknade med en redig förskylning idag. Var snorig redan innan men idag är det hämskt, bara rinner och det gör ont i näsan och känns som ögonen ska ploppa ut när som hälst. För att inte tala om halsen.....Ja, ni fattar jag är inte på topp idag. Men det jag är mest less över är väl att jag missade redovisningen på svenskan idag. Hela kvällen igår satt jag och försökte få ihop någat att säga om Charles Dickens. En hel sida fick jag ihop och det var fan bra dessutom. Men nu får jag väl vänta tills nästa vecka, inte nice då jag redan gruvat mig länge nog för idag. Att stå inför klassen och prata om något väldigt ointressant i ca 5 minuter lockar inte mig precis. Skakar, svettas och blir oftast tomato-face, inte konstigt att jag får panik och gömmer mig bakom papperet då.
Men men, vi får väl hoppas på att det blir suveränt nästa måndag med stående ovationer hehe ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg ! btw ; många är sjuka idag.. ;o .

2010-01-25 @ 16:08:50
URL: http://sssandrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0