Blodbad

Jag har nyss varit med om nått så jädra äckligt!
Det kändes jätte konstigt i min näsa, gjorde riktigt ont. Jag gick till badrummet för att kolla och såg något stort mörkt längs hela näsväggen. Försökte ju självklart få bort det och då börjar det forsa som niagarafallet! papper efter papper förbrukar jag och allt är rött. Blod i munnen, på halsen, i halsen, handfatet, toan, kaklet ja det var stänk överallt. När jag märker att det lugnat ner sig tog jag bort papperet och ser det där mörka sticka ut lite, en decimeter lång äcklig jävla blodröd sträng drar jag ut. En decimeter! trodde hjärnan var påväg ut eller nått. Fy! är så jävla äcklad och illa mående! vad tusan hände? Säkert bara snor xD men det var ju fasen gjort av blod. Fattar ingenting, så äckligt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fyfan va äckligt, du fick mig att må illa nu haha :P

2010-01-06 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0