Längtar...


Här sitter jag och kollar runt efter studentklänningar, och guuud så jag längtar till den 11 juni just nu! har hittat massor med somriga och snygga klänningar.Tänkte visa er denna jag gillat länge, men den kommer aldrig ut i butik så jag kan prova den. Men men, får väl vänta en ett tag till helt enkelt.

Håller på att slänga ihop några collage på de andra klänningarna jag hittat med. Dock är vissa bara drömklänningar då de jag hittat ligger allt
mellan 300-3000 kr. Men titta får man ju alltid, right ;)

 


Kommentarer
Postat av: anna w

gud vilken fin klänning! :O ja den för 3000kr skulle vara en dröm<3 men så jävla dyr och onödigt att köpa den:S

2010-04-02 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0