Umeå

Igår kväll när vi kom fram åkte vi direkt till min faster och käka middag och se på lilla Amanda. Hon är nu 3 månader men är lika stor som en nyfödd, både i längd och vikt. Men hon var så söt endå. Det var så kul att träffa min faster igen och hennes kille, var ju över ett år sedan nu.

Idag gick vi över till farfar och åt lite lunch och pratade, sen tog vi en tur på stan också. Med mig hem fick jag en t-shirt men jag är inte säker om jag ska behålla den än, kanske lika bra att lämna tillbaka då?
Sen blev det god middag och nu är kvällen redan här. Ska på stan imorgon med och leta något till farmor som fyller hela 69 på söndag. Kanske borde passa på att hitta presenter till Nina och mamma när jag endå håller på.

...och snälla ring och prata med mig jag har tråkigt just nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0