På bussen hem

Nu sitter jag på bussen, on my way home!

Som jag skrev förut om eluttgen på ybuss så hade jag fel, de hade bara placerat dem nere vid fötterna hosden personen som sitter närmast fönstret, vilket inte är jag. Men nu har jag i alla fall el till min dator så jag kan sitta med den resten av resan, wiho. Nu har jag hittat två tishor jag vill beställa, trots att jag handlat upp en del pengar i Umeå, men när nästa studiebidrag kommer blir det nog en beställning till unga fröken Lundin :D



Handlade föresten på en affär som heter The Store, inte så fyndigt namn kanske men butiken är verkligen värd ett besök om man befinner sig i Umeå. Man får värsta partykänslan av att gå in där för de har en dj i ingången som spelar riktigt bra musik. Som ägarna själva uttalar sig "Vi är jätteglada att hålla till i butiken som hela stan ser upp till, eftersom vi har fönstren ut mot gågatan. Det är tillåtet att dansa loss i provhytten samtidigt som du provar våra egna märken....."
I The Store hittade jag ett Ed Hardy linne som verkligen skrek efter mig, jag har aldrig varit någon "märkes-narkoman" men det känns så härligt och exclusivt när man väl köper något från ett dyrare märke, härlig känsla. Denna känsla dog dock lite när jag såg En Shopaholics Bekännelser, inte speciellt bra film, men jag tror jag behövde se den i alla fall xD
Men...när jag ändå är inne på märkes fronten vill jag passa på att tipsa om Chanel's nagellack, väldigt täckande med bara ett lager, men det kan nog behövas två för hållbarheten, det återstår att se då jag endast haft det på mig i två dagar. Tyvärr så går nagellacket på ca 230 kr.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej Mimmie!

Läste för några inlägg sedan att du skulle städa din garderob :P Har du några kläder/saker som du vill bli av med så tar jag gärna emot.

Försöker samla in kläder och annat säljbart för djurskyddet Hoppet som jag kan sälja så de får in lite mer pengar :) De har många katter inne nu som behöver kastreras/steriliseras och vaccineras.



Har du något eller vet någon annan som har saker de vill bli av med så hör gärna av dig! Allt är av intresse.

2009-03-23 @ 00:02:36
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0