Ont i rumpan

Ja, min rumpa gör väldigt ont! var nämligen på spinning tidigare ikväll och nu börjar smärtan i rumpan att komma. I övrigt gick det oväntat bra på spinningen, jag trodde det skulle vara jobbigare men det var helt okej. Det som var jobbigast var hur mycket det tog på låren, ajaj, och sadeln som skavde sig in i skinkorna mer och mer och mer.....
Tror jag ska fortsätta att gå på spinning nu, får se hur ont jag har på lördag, annars blir det nog ett pass då med.

I övrigt tycker jag att sommaren kan komma nu! införskaffade ju mig en baddräkt idag, det har jag nog inte använt sen jag var 6 år. Men den var snygg och på rea dessutom :) så hit med sommaren.

Kommentarer
Postat av: Nina

JAJAJA! spinning på lördag med mig. plis, det är ju min öfdelsedag o allt? ^^

2009-03-27 @ 11:17:06
URL: http://ninatynys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0