Hallå där!

haha jag skyller rubriken på Jenny och Bella, först var de så dryga med sitt "Hallå där" men nu har det även fastnat i mitt huvud. Kom på mig själv med att säga hallå där till ett plagg idag när jag gick på stan, hah.

men hur mås det då :
Jag tror jag håller på att bli sjuk, vilket inte är bra, men imorgon är jag ledig så då ska jag kurera mig med massa vitaminer och sånt grejs. Skönt med en ledig dag sådär mitt i veckan och nästa vecka är det ju lov dessutom. Jag är veldigt sugen på att åka bort nu, behöver inte vara utomlands, men i alla fall till en annan stad och bara traska runt och bo på skönt hotell eller något.  Men Stockholm känns veldigt off, orkar faktiskt inte åka till pappa detta lov, känner inte enns att jag vill dit, så varför åka. Om han bara kunde ringa och fråga om jag ville komma ner en sveng så skulle jag åkt utan att tvivla. Men som det är nu känns det bara värdelöst.

Btw suger det att gå på Box nu när det är ny instruktör, mesigt, ska vara som förr då svetten rann och kroppen ville dö!

Hare fint :)

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHA. bra att du t.o.m pratar med kläder.

2009-04-01 @ 07:04:42
URL: http://ninatynys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0