-

Jag är på dåligt humör och det känns som att tiden bara går utan att jag märker det. Alla skolarbeten som ska göras har jag inte änns tagit en titt på, för jag har ju haft all tid i världen, men nej nu är det redan lördag kväll och ingenting har blivit gjort. Får en klump i magen varje gång jag tänker på allt jag måste göra men det verkar omöjligt att ta tummen ur.
Dagarna bara försvinner och jag orkar inte änns göra planer över när jag ska göra saker för inget blir ju som tänkt i alla fall. Som idag, jag skulle fira Nina som blir 18år idag (Grattis till dig) men självklart är hon omöjlig att få tag på trots att vi pratade senast igårkväll om att jag skulle komma idag. Btw, ska man behöva läsa folks bloggar nu för tiden för att veta hur det är med dem eller vad som sker i deras liv i stället för att prata? börjar tröttna på det.

m.a.o. Jag är irriterad och orkar inte bry mig just nu.

Hörs / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0