Varför räcker inte 24h/dygn!?

Klockan är redan mycket och jag har inte hunnit med något av det jag borde ha hunnit under dagen. Jag måste göra en lista på allt jag har att göra och se hur mycket jag kommer hinna under kvällen. Blir nog inte mycket gjort, har nämligen några munkar och mina älskade männ B&J i tankarna, grrr ;)
Jag kan ju åtminstånde börja med något ikväll, och stryka resten av listan i helgen.

To do list:
Städa
Plugga till matte prov
Skriva om miljöpartiet
Fotouppgift
Organsiera garderoben och byrån

Finns säkert mer som mitt huvud mer än gärna har förträngt.

Whish me luck / Mimi

Kommentarer
Postat av: Mari

Lycka till :)

2009-02-26 @ 22:12:46
URL: http://majiguldfisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0