Om dagen

Hej hej, inte hunnit blogga något idag.

Här kommer i alla fall lite kort om dagen:
Mamma och Kent skulle till valbo och köpa gerderober så jag och Jenny följde med. Jag ville köpa jeans och Jenny skulle dela ut cv:n i olika butiker. Självklart var det rensat på jeans inne på gina tricot så jag strunatde i byxor och gick med Jenny när hon delade ut sina papper. Sen kom jag på att jag ville ha en hårinpackning, det fick bli en från Tigi, testade den tidigare ikväll (kommer recension senare). Försökte faktist att plugga men det gick segt då Let's Dance visades på tv:n. Fastnade även med min "nya" mobil/tegelsten, då jag upptäckte att jag kunde ansluta mig till trådlöst nätverk med den. well well....det var väl min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0