Lördag

Denna dag försvann fort, och endå har jag knappt hunnit med något. Jag har i alla fall skrivit klart den valfria punkten om miljöpartiet och kommit en bit in på vård/omsorg. Gruvar mig tills jag ska göra punkten om integration, fattar ingenting av vad jag läst hittils. Det är väl ungifär det enda jag hunnit med idag, i övriga lägenheten är det kaos och garderobsbyggen för tillfället så jag har hållt mig på rummet med min kära dator och käraste miljöpartiet.
Såg även på melodifestivalen ikväll, fy vad dåliga bidrag det var, särskilt Thorleifs med en sångare som såg ut att vara efterbliven, wtf gör dom där liksom (?). Nä de bästa med melodifestivalen ikväll var de extremt goda chipsen jag åt till programmet: OLW CreamCheese! sååå j*vla goda!

Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0