Söndag

Då var denna vecka över, inte alls en bra vecka faktiskt. Tänker inte skriva så mycket om det dåliga mer än att mormor har legat på sjukhuset hela veckan, lägenheten har varit lite av en krigszon och träningen har varit skit.

Tur att jag fick en väldigt bra helg i alla fall!
Fredagskvällen började med idol, runt elva drog jag till Nina och drack lite innan vi drog till muskan. Sjuukt mycket folk var det och hur kul som helst, trots att det blev lite väl trångt ibland. Haha var även några uglyfatass-brudar som tydligen inte gillade mig, knuffade och drog mig håret. Blev värkligen skit förbannad ett tag och ville drämma till dom på käften (vem hade inte velat?), men Nina drog med mig ut istället. Kanske var lika bra. Men annars så var det en toppen kväll :D
Lördag var det firande av min bror som blev hela 20 år! blev massor med fika där. Strax efter fem kom Camilla och Nicklas för at hämta mig. Vi skulle på julbord med firman ute på kungsholmen. Hade oväntat väldigt trevligt med Sofie vid min sida och hennes lillplutt Kin(?). Efter maten badade vi i vedeldat träkar, hur mysigt som heslt och från taket vevades det ner ett bord i "poolen" med massa öl, cider och läsk. Bara att dricka hur mycket man ville. Var helt död när jag kom hem, och lagomt seg hela söndagen. Han i alla fall med ett träningspass idag.

Nu är det sovdags och ser fram emot Irland på torsdag.
Natti ^^

Kommentarer
Postat av: Nina

"uglyfatass-brudar" Jag dööör ! Mwahahahaha! XD

2009-12-07 @ 16:56:04
URL: http://findingaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0