Sjukling

Jag vill sova! denna förbannade hosta som jag har haft i 10 dagar nu ger inte äns minsta tecken på att försvinna, och den håller mig vaken om nätterna. Inga mediciner hjälper heller och jag börjar bli riktigt less nu. Det enda positiva är att mina magmuskler blivit väldigt tränade nu efter allt hostande, haha ;) nä men jag kan inte äns säga en hel mening utan att den avbryts av hostan, bläää bläää.


detta och lite till proppar jag i mig och endå får jag plågas!

Sådär, detta inlägg är alltså till för att ni ska tycka synd om mig :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

tycker synd om dig ( och drar en snorlobba så du ska tycka synd om mig ahha :D

2009-12-24 @ 09:43:41
Postat av: Jimmie Edfeldt

HAHA!! Jasså det var du som fick alla medicinerna ja skickade! :P

2010-01-01 @ 20:57:59
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0