Julafton

Nu är julafton slut för i år. Var nog den sämsta julafton jag haft, kändes inte alls som det brukar. Kan det bero på åldern, julklapparna eller att mina kusiner inte var med? jag vet inte riktigt. Men imorgon blir det ett till julfirande hos moster, hoppas att julkänslan finns där i alla fall. Direkt därifrån tar jag bilen mot bergby, buss in till gävle och sen bär det av mot Malin till att börja med och sedan ett besök på nyöppnade Monster. Kommer förmodligen vara sjumila kö dit men värt ett besök tror jag.



Hade i alla fall klätt upp mig lite idag :)
(inte lätt att ta kort på sig själv)


Kommentarer
Postat av: Nina

:O kjolen satt ju bra på dig, fuusk! jag provade den jag också, men den satt superfult. :/

2009-12-25 @ 16:13:18
URL: http://findingaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0