Tor - Fre

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna för Anna är här, men här kommer lite som skett.

Torsdag
Jag och Anna var med en målare i Gävle och gjorde lite småjobb i ett hus. Det skulle totalrenoveras invändigt så det blev väldigt fint. Vi fick uppgiften att sätta upp en wallsticker som föreställde tunna grenar och små fåglar, det var nästan omöjligt att få den snygg, men de blev nöjda tillslut i alla fall. Familjen hade en mysig bengal katt som vi myste och lekte med mesta dels av tiden den dagen, han var så tjock och gosig.



Fredag
Vi fick tidigt lov och var lediga denna dag, så Anna kom hit. Vi började med att åka till badhuset för att simma vilket var jätte skönt då det var så länge sen jag gjorde det. Klockan tre var det dags att åka till sjukhuset för jag skulle operera min tå. Jag har seriöst ALDRIG känt en sån hemskt smärta som när läkaren tröck in den tjocka bedövningssprutan i tån, tre gånger dessutom! Tårarna tröck självklart fram, men det blev bra snabbt då bedövningen börjat verka. Jag skrattade mest genom det hela då jag inte kännde ett dugg men kunde se allt det äckliga han gjorde på min tå. Senare kom så klart smärtan och jag var tvungen att ligga högt med foten hela dagen och ta alvedon mot smärtan.

Så här fin och svullen är min fot för tillfället iaf:


Kommentarer
Postat av: Nina

uuursch.

2009-04-04 @ 22:16:25
URL: http://ninatynys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0