Temadag

Väldigt skön dag, vi satt i grupper på skolan och diskuterade vilka regler vi skulle ha osv. Sedan gick vi på tipspromenad och det var svinvarmt ute, till skillnad på vädret och kylan i Söderhamn. Ninas grupp vann tipspromenaden och fick välja kexchoklad eller en penna, haha klart att Nina valde en penna xD var nog bara hon som gjorde det. Men duktigt av henne att motstå chokladen och alla kakor vi blev bjudna på idag, det kunde i alla fall inte jag göra.
Längtar tills morgondagen btw, för då ska jag ut på apu för första gången på väldigt länge och det ska faktiskt bli skönt. Har saknat jobbet.


Kommentarer
Postat av: Marina

Du har en snygg blogg mimmie! :)

2009-05-11 @ 00:12:29
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Haha, nja,d et vet jag inte om jag är beredd att hålla med om:P Finns en hel del som borde göras om på min :)

2009-05-11 @ 22:52:49
URL: http://maarimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0