Söndag

Började dagen med att cykla forsbacka runt med Jenny, efter det har jag hunnit med två födelsedagar idag. Först till Maya som blev 3år och sedan till Bosse som blev 70! Massor med tårta och kakor så jag är helt utmattad av allt fika. Men nu är jag i alla fall hemma och tänkte planera vad som ska göras inför kommande vecka. Kom på att vi bara har två lektioner denna vecka och inget som ska lämnas in så det är ju great. På tisdag ska vi ha en temadag istället för vanliga lektioner, skönt. Det enda jag måsta göra är att ringa Liwe imorgon och höra om jag kan ha apu ons-tor för fredag är ju en ledig dag :D Annars är veckan helt oplanerad, någon som ska hitta på nå kul sista april kanske?




Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Du e verkligen jättefin på de kortet... Bara så du vet! ;)

2009-12-05 @ 21:05:11
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0