Nödvändigt klagande

Jag hatar ipred lagen! Mitt älskade One Tree Hill är oerhört saknat och när jag vet att det nyaste avsnittet finns att ladda ned idag gör det saken bara värre. Sverige ligger så efter att jag måste vänta flera veckor för att kunna se det på tv. Jävla ipred. Igentligen gör det inget om man laddar en fil i veckan men det sätter så klart Kent stopp på i alla fall. För att stilla mitt begär lyssnar jag på soundtracks från serien och kollar på gamla avsnitt. Dock fattas ju det senaste avsnittet för att göra det complete. Men hoppet finns för jag känner ju en finsk(soon to be svenk)tjej som kommer ladda ner serien.
Jag vet att Nina kommer älska att jag är stamgäst hos henne varje tisdag, eller hur? hehehe ;D

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHA.

2009-04-22 @ 06:15:28
URL: http://ninatynys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0