Dålig träning

Detta har varit en väldigt dålig träningsvecka för min del, tränade bara spinning i måndags och har inte varit på gymmet sedan dess. Jag har inte kunnat släpa mig dit trots att jag så gärna vill träna så kommer aldrig dit, och det är ju inte för att det är jobbigt att ta sig till gymmet heller då jag bor 300m därifrån. Det ska bli ändrig på detta snarast och jag ska faktiskt dit imorgon och sedan fortsätta träna varje dag så jag får in det som en vana. Efter det kan jag dra ner på träningen till några dagar i veckan som jag så lätt gjorde förut. Största anledningen är nog att jag måste ha någon som säger åt mig att träna, alltså någon att träna med. Det är därför jag vet att jag kommer träna imorgon för då har jag bestämt med Jenny att vi ska dit.
I övrigt har veckan varit jätte bra, det var sköna skoldagar och apu:n har jag haft tillsammans med Anna på BMC i Gävle. Vi målar om ett kök och en hall så det kan bli ganska drygt med all snickerimålning med köksskåpen och hall garderoberna men det är kul i alla fall. Älskar att ha apu med någon ur klassen det blir ju genast mycket roligare, var ju med Nina och jobbade förut och då gick dagarna också mycket snabbare.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0