03:11

Jag är hur trött som helst men endå kan jag inte sova, why?! antagligen för att jag har proppat i mig alldeles för mycket godis de senaste dagarna. Mår illa över hur mycket skit jag stoppat i mig, så mycket godis som jag ätit under några dagar har jag inte enns ätit på ett år sammanlagt. Jag gillar ju inte änns godis! det är vel för att det finns hemma som jag äter det. Värst av allt är ju att gymmet inte har fått sig ett besök på en vecka nu och dessutom är det stängt imorgon då jag verkligen vill träna bort ALLT äckligt godis jag fått i mig om jag så skulle träna hela dagen. Men mina planer gick i kras. Trots det tänker jag i alla fall kliva upp tidigt imorogn och ta en lång morgonpromenad runt forsbacka. Blä mår illa, det enda jag har ätit idag är en smothie och massa godis. Men nu blir det skärpning, mer träning, inget godis och jag ska överge mina käraste kladdkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0